ستاره ی زندگی

متن مرتبط با «همیشه» در سایت ستاره ی زندگی نوشته شده است

همیشه کسی هست که نیست

  • نیلوبلاگ

    در حوالی رویاهایم کسی هست که بعد از هر باران دلتنگی رنگین کمانی می شود برایم با تار و پود عشق .. کسی هست که از شوق آمدنش به استقبال بهار می روند خزانهای عاشقی ام کسی هست که آسمان تنهایی ام را با تمام عظمتش به آغوش می کشد کسی هست که ابرها را وسوسه می کند به لحن باران وقتی هوایش در من گل می کند .. کسی هست که از زخم های عاشقانه اش سمفونی بتهوون می شود موسیقی ذهنم اما همیشه کسی هست که نیست .. !! ×××××××× عشق اما نهایتی مجهول xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0بی حضورش اگر چه شب عالی ست ...

    ادامه مطلب
  • بی تکلیفی همیشه بد نیست

  • نیلوبلاگ

    xa0 رفتن همیشه هم سخت نیست رفتن هیشه دل نمی خواهد می توان مشق شب عشق را یک در میان پیچاند آدم خسته xa0نرفتن نمی شناسد گیرم تمام مشق ها را با رنگ آبی و قرمزxa0 بدون اشتباه بنویسم وقتی کسی که باید وقت تصحیح را نداشته باشد تو هی زیبا بنویس xa0هی بی غلط بنویس می شود خودکار به رنگ سیاه بر روی کاغذ خاطرات کشید از چپ به راست از پایین به بالا بگذار بفهمد بی حوصله ای از این همه تکلیف بی تکلیفی همیشه بد نیست آخر بی تکلیفی مردودی است حالا تو هی چند رنگ و بی غلط بنویس...

    ادامه مطلب